Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 10:33:59 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/08475 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Põrguvälja tee 2b, Harju 
maakond, Rae vald, Lehmja küla, 11 Tallinna ringtee T2// Põrguvälja tee 2// 
2b (Parkla, Sademeveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sademevesi on lahendatud torustikuga, mille 
eelvool on 11 Tallinna ringtee T2 (katastri nr 65301:001:4108) kinnistul.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27031430>  (menetlus nr: 
364815), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister